04. Tenerife – Los Realejos, Icod de Los Vinos, Garachico, Punta de Teno, Masca

Miercuri, 20 februarie 2008

Traseu: Puerto de la Cruz – Los Realejos – Icod de los Vinos – Garachico (TF42) – Buenavista del Norte – Punta de Teno (TF445) – Masca (TF436) – Costa Adeje

Plecam din Puerto de la Cruz spre Costa Adeje.
Prima oprire este in Los Realejos. Aici este cea mai veche biserica de pe insula – Iglesia de Santiago Apostol – din 1498. Mai este si un castel construit in 1862 pe care nu l-am mai vizitat.

Los Realejos, Iglesia de Santiago Apostol, Tenerife

Los Realejos, Tenerife

Continuam pe TF42 pana in Icod de los Vinos. Am ajuns in oras sa vedem faimosul copac de 1000 de ani. Nu pot sa zic ca a meritat prea mult dar ne-am luat dupa ghidul de calatorie. Biserica din centru – San Marcos – este construita in secolele 15 si 16. Tot aici este o gradina cu fluturi – Mariposario del Drago – unde se poate vedea ciclul de viata al fluturilor.

Copacul de 1000 de ani, Icod de los Vinos, Tenerife

Icod de los Vinos, Tenerife

Mai departe pe TF42 ne oprim in Garachico. Inainte de intrarea in oras este o biserica mica “Ermita de San Roque”. In centrul orasului, pe malul oceanului este castelul San Miguel. Sunt si cateva cladiri vechi restaurate frumoase. Orasul a fost infiintat in secolul 16 de comercianti. A fost o cel mai important port din insula pana in 1706 cand a erupt vulcanul Negro. Lava a ingropat cea mai mare parte din oras.

Ermita de San Roque (la intrarea in orasul Garachico), Tenerife

Castelul San Miguel, Garachico, Tenerife

Langa Castelul San Miguel, Garachico, Tenerife

Garachico, Tenerife

Mergem pe TF42 pana in Buenavista del Norte cu intentia de a manca, dar nu gasim nici un restaurant, asa ca continuam spre Punta de Teno (TF445). Din Buenavista sunt 9 km pe un drum spectaculos cu serpentine sapat in faleza stancoasa. Ajungem intr-un loc mirific pe malul oceanului in cel mai nord-vestic punct al insulei. De aici se pot vedea in departare faimoasele stanci “Los Gigantes”.

Punta de Teno (TF445), Tenerife

La intoarcere ne oprim chiar la rascrucea de drumuri si mancam la un restaurant niste specialitati de peste.

Urmatoarea oprire: Masca. Iar urmeaza kilometri de serpentine ametitoare. Orasul are o pozitie pitoreasca, la 600 m altitudine. De aici se poate ajunge pe o poteca pana la malul oceanului (aprox 4 ore dus intors).

Mergand spre Masca pe (TF436), Tenerife

Orasul Masca, Tenerife

Mergand pe TF436 spre TF82

Dupa ce mai urcam cu masina pe serpentine ajungem intr-un loc de unde se poate vedea El Teide pe o parte si oceanul pe cealalta (cand nu sunt nori :D). Peisajul este frumos la apus cand bate soarele peste munte. Noi n-am avut norocul sa-l vedem, dar cred ca este impresionant.

Vedere spre El Teide, mergand pe TF436 spre TF82

Ne oprim in Costa Adeje unde avem cazare. De data asta nimerim mai usor ca in Puerto de la Cruz. Ne cazam la hotel Laguna Park II (cam 30 de minute de mers pe jos pana la plaja).

Joi, 21 februarie 2008

Traseu: Costa Adeje – Los Cristianos

Vreme naspa. Ploua. Dormim mult de tot. Mergem pana in Los Cristianos sa cumparam bilete la feribot pentru La Gomera.

Sfarsit partea 4

This entry was posted in Insulele Canare and tagged . Bookmark the permalink.