Alaska 2007 – Partea 3 – 3 zile in NY

27 iunie 2007

Avionul aterizeaza in New Wark. De aici luam un autobuz spre NY, cu care mergem cam o ora. Fiind obisnuit cu amabilitatea uneori exagerata a americanilor din Alaska ma duc cu zambetul pe buze la casa de bilete si cer 2 bilete pt NY. Aproape ca simt cum vanzatoarea imi da cu ciocanul in cap. Imi arunca pe masa 2 bilete, intr-un sictir total.

Cand i-am spus lui Matei ca imi place in Alaska ca sunt toti foarte amabili s-a uitat cam lung la mine si mi-a zis ca in NY nu e deloc asa.. da nu mi-a venit sa cred pana n-am vazut pe pielea mea.

Din greseala luam autobuzul mare (Shuttle Bus) care duce in centru in NY in loc sa luam “Blue Van” care ne-ar fi lasat la o adresa ceruta de noi, asa ca iata-ne pe o strada in NY cu bagaj pe care nu putem sa-l caram singuri. Avem noroc ca trece pe acolo un taxi in care ne suim imediat si platim aproape 30 $ ca sa ajungem la Matei acasa (la cateva strazi mai incolo).

Dupa ce ne lasam bagajele si se instaleaza si Fane la un hostel plecam sa ne plimbam prin oras. E nebunie mare. Plin de lume pe strada. Masini. Sirene. Galagie. Scandal. Exact ca-n filme.

Ne plimbam mult prin oras si seara mergem la un restaurant indian.

28 iunie 2007

La 10 dimineata ma duc cu Fane in port si ne imbarcam pe un vas de croaziera pt 3 ore in jurul insulei. Este foarte foarte cald.

Blocuri de locuinte pe malul apei

Dupa croaziera mergem un pic prin cartierul chinezesc si apoi in downtown. De curiozitate trecem si pe unde au fost turnurile gemene.

Trinity Church

Wall Street – New York Stock Exchange

Pe Wall Street

Pe la 9 mergem sa urcam in Empire State Building. Privelistea de noapte este impresionanta. Apoi mergem la un restaurant cu sushi.

29 iunie 2007

O luam spre centru prin Central Park.

Lansare la IPhone

Ajungem in jur de 12 in Times Square.. plin de lume, nebunie totala. Din cand in cand se aude cate o sirena ba de salvare, ba de politie. Exact ca in filme.

In centrul pietei este un individ care isi zice „naked cowboy” – sta in slipi si cizme si canta la chitara.

Vederi din Times Square

Dupa amiaza ma mai duc o data in Empire State Building sa vad cum arata si pe lumina.

In seara asta mergem la un restaurant cubanez si apoi ne plimbam pe strazi pana dupa miezul noptii.

Statia de metrou 110

Interesant de vazut NY, dar nu as putea sa traiesc acolo. Prea multa lume si prea mult zgomot.

30 iunie 2007

Ultima zi in NY. Eu imi fac bagajele (ceea ce dureaza foarte mult) si apoi ies la o mica plimbare prin imprejurimi. Avionul este pe la ora 20:00. Deja calatoria s-a incheiat si incep sa ma gandesc la ziua de duminica si la revederea cu cei de acasa.

This entry was posted in Alaska and tagged . Bookmark the permalink.